Alla inlägg den 12 september 2013

Av Olivia Johansson - 12 september 2013 20:46

Startade dagen men födelsedagsfrukost med mamma å pappa med nyabakade frallor från konditorit som ligger vid oss!

Sen göra mig iordning och åka till Kungsbacka för att luncha med världen bästa Roxy!
Sedan gick vi runt och kollade lite, fick köpt med mig en vit skinnjacka från zara! Mycket nöjd!

Sen hem och vila en timma innan de var dags att åka till Göteborg med familjen och äta middag! Oxfile med potatisgratäng blev de för hela familjen! Otroligt gott! Så för er som vet bor i Göteborgsområdet eller ska besöka, besök resturang Eat, ligger nära Korsvägen!

Sen hem och äta tårta som min storasyster hade bakat! Mycket god hallontårta!
Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av 90210! Imorgon är det jobb 7-16. Sedan kommer min älskade guddotter!!

Av Olivia Johansson - 12 september 2013 12:54

Sitter nu på stationen och väntat på pendeln som ska ta mig till Kungsbacka där jag ska äta lunch å fika med min underbara Roxane!

Ikväll blir de middag ute med familjen! (Tradition när någon fyller år)

Ha en fin torsdag för de ska fan jag ha! Äntligen frisk!!

Bär ett par nya dr. denim byxor som jag fick i födelsedagspresent av mamsen å papsen!

Presentation


Olivia heter jag 19 år och bor strax utanför Göteborg. Lever livet med underbara familjen och mina bästa vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards